tattoos

Thursday, August 11, 2011

PUASA 2011 dan PERSEDIAAN RAYA 2011

alhamdulillah dh masuk ramadhan ke-11 hari pun...setakat ni masih lgi berpuasa and alhamdulillah masih lgi boleh kawal nafsu-->NAFSU MAKAN tau maklumlah selalunya time puasa ni nafsu mkn tu la nk kena jga btul2. selalunya time brbuka aku akan minuman panas sbb klu ais gerenti cpt kenyang. dan selalunya aku makan dgn tenang dan x gelojoh!



bab persediaan raya lak masih lgi blom trsedia lgi..biasa la kena tunggu en.suami bgi uwang bru la boleh beli brg raya ank2. tp this year nk beli kt tmpat2 murah je la..biasa la standard aku pasar malam,tmpt borong... mana nk mampu beli yg mahal2 lgipun bdk2 cpt membesar. skrg ni pun baju2 kt psr mlm pun dh byk cantik2...x kisah laa janji selesa ank2 aku kn!



baju melayu raya ank2 lelaki aku dh ada and nasib baik muat2 je tu pun recycle dri kakak ipar suami..but baju tu still elok and sekurang2nya aku dh mengurangkan kos belanja suami aku. so tinggal nk cri baju jalan n baju kurung utk ank dara aku and kasut masing2!itupun tgk ada kasut lama2 yg si jebon boleh pakai so aku rasa just beli sandal je.



this year beraya belah suami sbb family aku pun xde kt kl sbb diorng semua balik kampung beraya ngan mak sedara aku. tu yg buat aku rasa mcm xde mood nk beraya thn ni!errmmmm xpe laa nk buat cmner kn...


oklah ketandusan idea nk merapu...

sekian wasalam...

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger