tattoos

Saturday, July 2, 2011

WEYHHH STALKER PI MAIN JAUH SIKIT!


AMARAN KERAS ni!

pelik laa knpe la mesti nk stalk org ye?? dpt duit ke?? klu dpt duit aku pun nk ngendap/skodeng  gak la...hehehe maksud sya skodeng/ngendap wall(FB) org lain hanya semata2 nk tau rahsia yg sedang hangat diperkatakan. HANGAT ke????? ataupun bontot ko yg dh hangat sbb ko dh masuk jerat sendiri.

ohh yaa SAMA-SAMA aku ucapkan sbb sudi berteima kasih.. sedap mulut je ko kata aku ni buka aib ko yee..padahal ko sendiri yg buka aib diri sndiri lgi nk salahkan org lain. gila ape! yg aku tau skrg ni,pengSKODENG tu dh panas bontot tak senang duduk atas tindakan bodoh yg dilakukn dlm keadaan sedar. 

aku ni klu tak kerana kwn baik xde la mulut aku sejahat camni. ini psl kwn baik la aku boleh tolong skit2 mana yg perlu. bukannya ape kesian la kwn aku tu dh la masalah blom selesai la ni pulak ada pulak org GILER MEROYAN dok ganggu kehidupan normal kwn aku ni.

yaaaaa aku mengaku mulut aku jahat tp jahat aku ni boleh pakai gak sebab kata benda yg nyata..jgn la jahat kt hati smpai jdi busuk hitam legam jdinya. takpe la kita tunggu dan lihat ape tindakan seterusnya dri si skodeng tu. 

sekian...babaiiii

assalamualaikum


No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger