tattoos

Sunday, July 3, 2011

SO NEAR YET SO FARRRRRRRR

ni citer lama tp rasa nk story gak walaupun hati masing2 dh berpunya! citer pun psl CINTA PERTAMA aku dlu.. sejak abis sekolah aku mmg terus dh lost contact ngan si polan tu.. tp lps beberapa tahun lepas tu and aku pun dh berkahwin time tu bru ada 2 org anak,dia dpt gak cari aku kt FB..mekacih FB sbb hubungkn sya dan kwn2 lama dan kekasih lama..bwahahaha..

setelah dia dpt cari aku, dia tanya la khabar and mcm2 lgi! rupanya selama aku dh mula lupakan dia tp rupanya dia masih gak mencari aku. selama aku stay kt.... and selama tu dia belajar kt tmpat yg sgt dkt ngan aku. dan disitu lah bermulanya soalan yg x pernah trlintas langsung difikiran nk tanya kt dia-->"awk,selama kita berpisah and berjauhan masih ada lgi ke rasa SAYANG n CINTA awk pada sya??" dan dia pun jwb,"YA,sya masih lgi sayang n cintakn awk walaupun dlu mcm2 rintangan kita hadapi." wahhhh, rasa mcm di awangan lak masa tu. tp terus aku tersedar yg aku dh x boleh sayang and cintakan dia sbb aku dh berkahwin.




dia tak percaya yg aku ni dh berkahwin and puas gak la aku yakinkan dia yg aku dh selamat bernikah and dh ada 2 org anak(masa tu thn 2008 n my baby sofia kecik lgi). dia pernah ckp kt saya yg dia akan sentiasa tunggu saya tp sya larang dia and mntak dia cari teman hidup yg lain. pernah jgk aku tgk album pic dia kt frenster(time tu famous lgi ye),ada pic dia kt SIC(sepang international circuit) tgk F1 and i ask him what year at that time and surprisingly it was the same year aku gi tgk F1 ngan cinta hati aku. btul x semakin dkt semakin jauh situation tu! hahaha....

tp tu semua dh berlalu and alhamdulillah ex sya tu dh selamat berkahwin and tgh expecting newborn skrg! time wedding dia aku x dtg and ramai gak tanya2 knpe aku x dtg..bukannya ape aku rasa mcm tak sanggup nk tgk dia naik pelamin disebabkan perasaan yg pernah dia luahkan kt aku.so aku decided aku x nk attend wedding dia.



after all dia mmg lelaki pertama yg aku cinta and sayang. dia lelaki yg baik and tak sesuai ngan aku. family dia semua baik2 mana nk padan ngan aku ni...hehehe... so biarlah kenangan lalu tu aku jdikan kenangan indah! sumtimes dia la penawar duka aku time aku ada masalah sbb dia sudi mendengar tp aku kena sedar yg dia sudah beristeri and tak mungkin aku nk hancurkan kebahagiaan dia.

ari ni post aku emo skit la.. bukannye ape klu x diluah rasa mcm satu beban lak aku dok angkut kesana kemari.. now dh luah ape yg ada dlm hati ni and hopefully semuanya tinggal kenangan.

sekian cerita merapu utk ari ni..

assalamualaikum


No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger